...

tirsdag 12. november 2013

Å lage seg eit nytt stovebord | To make a new table for the livingroom























Fort gjort... Ei av dørene eg har tatt vare på i løpet av siste ti åra.
Denne har ikkje vore bord før. Tilfører rommet meir vinter. Elskar at ho er ubehandla, og har sett slik ut i over hundre år... Mørkt i dag, ikkje så lett å ta bilder. Men herleg å vere inne med levande lys medan det regnar og bles ute.

I made a new table for the livingroom last night.
It`s an old door, over 1oo years old.
I love the fact it got it`s original
look...



Elin




12 kommentarer:

  1. Så utrulig stilig❤️
    Kreativt og unikt!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Lækkert som berre du kan!

    Klem på ein heilt vanleg november tysdag @-}--

    SvarSlett
  3. It's so so so beautiful!!! Love the colors, wood elements, decoration... everything. And the wood door as a table is just fantastic!
    Kram kram
    Marketa

    SvarSlett
  4. Kjempefint :)
    Enig... Eg tok og bilder i dag... Blei så tamt lys i bilda.... Gråvær ute gjer grå bilder :/
    Dine blei fine <3

    Klems Diana

    SvarSlett
  5. Kjempefint! Men hva har du brukt som understell??? Jeg har en lik dør som kunne fått en ny funksjon:)

    SvarSlett
  6. Så flott bord, og stua di er bare så lekker!!
    Ønsker deg en fin kveld)
    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  7. i'm always very pleased to see your beautiful home ! Hug, Barbara

    SvarSlett
  8. Så utrolig tøft stuebord :-) så unike detaljer og akkurat passe røft...
    Du har et fantastisk spennende interiør - kreativt og tøft - med unike detaljer :-)
    Jeg har skikkelig sans for stilen din :-)

    Ha en fin fin kveld :-)

    SvarSlett
  9. Kjempeflott personlig bord !! Du er flink!

    Fortsatt fin onsdagskveld!
    KLEM
    anette

    SvarSlett
  10. Så fint!!! Jeg har sett de har brukt dører til bord før. Der hadde de lagt glassplate på, for at ikke kaffekoppene skulle velve, men det er penere uten det. Du er flink. Stå på, jeg gleder meg til å se mer. God helg!

    SvarSlett
  11. Kom å ver m på give away hos meg flinke Elin <3
    Du er allti så inspirerande! :)

    Eg gjer vekk ei louis poulsen lampa :) kult!!!

    Takk for inspirasjon ang maling med bengalakk... Eg la ut skapet så eg fiksa på i går... Det ble kjempe bra :) svart å fint :)

    Klems Diana

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!